Garancia

Amennyiben a Smile Terminal Fogászatán elkészített pótlásával, felépítményeivel, implantátum anyagával, töméseivel vagy egyéb kezeléssel kapcsolatban minőségi problémád merülne fel, rendelőnkben díjmentesen elvégezzük a probléma orvoslásához szükséges javítást, korrekciót vagy cserét a garancia feltételeinek figyelembevételével.
 
Garancia időtartama és feltételei
 
KEZELÉSFAJTÁKGARANCIÁLIS IDŐTARTAM
Fémkerámia, préskerámia, cirkónium koronák 3 év
Fémkerámia, cirkónium hidak 3 év
Fényre polimerizálódó esztétikus fogtömések1 év
Inlay, onlay – esztétikus betét1 év
Préskerámia-, porcelán-, direkt héj2 év
NOBEL Biocare és AlphaBio implantátum anyaghibáraÉlethosszig tartó Garancia
Implantációra5 év
Részleges és teljes kivehető fogsorok, protézisek2 év
 
A garancia feltételei:
 
– Részt veszel a fogorvosunk által előre maghatározott kontroll időpontokon (rendszeres, általában 6 havonta), valamint igénybe veszed a kezelőorvos által javasolt állapotmegtartó kezelést (például: fogkőeltávolítás, polírozás...), ez egyéntől eltérő, meghatározott gyakorisággal történhet.
– A végleges protetikai munkáit (fogsort, koronát, héjakat és egyéb fogművet) rendeltetésszerűen használod.
– A Fogszakorvos által elvárt és előírt megfelelő szájhigiéniáját fenntartod.
– Betartod a „Tájékoztató” dokumentumban leírt szabályokat.

Garanciát az alábbi esetekben nem tudod érvényesíteni:
– Nem jelensz meg a rendszeres, előírt kontrollvizsgálatokon.
– Ideiglenesen beragasztott rögzített pótlásokra – hidakra, koronákra, melyek a helytelen használat során sérültek meg
– Dohányzás vagy kábítószerfogyasztás következtében kialakult elváltozás esetén
– Éjszakai fogcsikorgatás, bruxizmus fennállása esetén
– Állkapocsízület elváltozása, rendellenes működése esetén
– A fogak, az íny, valamint az állkapocscsont természetes sorvadása és annak következményei esetén
– Olyan mechanikai sérülésekre, melyeket ütés vagy erőteljes külső behatás okoz (baleset, sporttevékenység, vagy más extrém tevékenység által okozott sérülés esetén)
– Ha nem tartod be a Fogszakorvos által javasolt tanácsokat, szájhigiéniai szabályokat
– Az alábbi, orális állapotot befolyásoló szisztémás betegségek esetén: oszteoporózis, vashiányos anémia, diabetes mellitus, epilepszia, cisztotikus állapot, csökkent immunstátusz
– A röntgenfelvétel alapján előre nem látható elváltozás esetén, amely további kezeléseket tesz szükségessé
– A rendelő felé fennálló anyagi tartozás esetén
– Bármely harmadik fél (másik fogászat, nem Smile Terminal által foglalkoztatott személy vagy cég) által elvégzett kezelések, behelyezett implantátumok, pótlások, illetve protetikai munkák esetén.

Garancia továbbá nem érvényesíthető ideiglenes tömésre, ideiglenes fogpótlásokra, ideiglenes fogsorra!

A kezelések során esetlegesen felmerülő utazási, és egyéb járulékos költségek Téged terhelnek.

Minden fogászati beavatkozás előtt a Smile Terminal Fogászat fogorvosai részletes tájékoztatás adnak számodra írásos Árajánlat illetve Kezelési terv formájában az összes lehetséges kezelési alternatívára, rejtett költségek nélkül. A mindkét fél által aláírt Kezelési tervben/ Árajánlatban meghatározottakra garanciát vállalunk.
Amennyiben a Kezelési tervben előre nem rögzített, korábban nem ismertetett kezelést végezne el számodra Fogszakorvosunk, az Árajánlatban nem szereplő kezelés költségeit nem számoljuk fel!
Továbbá, ha az árajánlat aláírását követően áremelkedés történne bármely, a Te kezelési tervedben szereplő szolgáltatásunknál, Fogászatunk az ebből származó többletköltséget nem hárítja Rád!

Előfordulhat, hogy a fogpótlások/tömések készítése során vissza kell térni a rendelőnkbe a megfelelő harapási pozíció/ harapási magasság beállítása végett, amely hozzátartozik a kezelési fázishoz, így nem minősül garanciális javításnak/ kezelésnek, továbbá a harapási korrekció díjmentes!
 
 
  • Hogyan foglaljak időpontot?
  • Milyen fogászati szolgáltatásokat kérhetek?
  • Hol tudok egyszerűen parkolni?
  • Mivel fizethetek?
  • Hogyan foglaljak időpontot?


    Annak érdekében, hogy látogatásod szuper gyors és hatékony legyen, megpróbáljuk pontosan ütemezni fogorvosaink és higiénikusaink menetrendjét. Csapatunk minden tagja professzionális munkát végez az adott területén. Bízunk benne, hogy bárkihez is kerülsz, elégedett leszel. Ha van egy konkrét fogorvos vagy higiénikus, akit meg akarsz látogatni, hívj minket a +36 20 499 9900 telefonszámon, és mi gondoskodunk róla, hogy Neked is megfelelő időpontot találjunk.

     

  • Milyen fogászati szolgáltatásokat kérhetek?


    Teljes körű szolgáltatást nyújtó Budapesti fogorvosi stúdiónk számos megelőző, helyreállító és kozmetikai fogászati szolgáltatást kínál.

  • Hol tudok egyszerűen parkolni?


    A tőlünk 30 méterre levő Corvin pláza parokolójában kényelmesen találsz helyet, ahol 1 óra díjmentes.

  • Mivel fizethetek?


    Készpénzzel, illetve bankkártyával is.

    Az alábbi egészségpénztári kártyáddal is fizethetsz:

    OTP, Prémium, MedicinaTEMPO, MKB-Pannonia, Allianz Hungária, Dimenzió, Generali, Izys, Vasutas, Vitamin, Életút Egészség- és Önsegélyező Pénztár; Herendi Porcelánmanufaktúra Rt., Új Pillér, Danubius Gyógyüdülők Egészségpénztára, Aranykor Országos Önkéntes Egészségpénztár, AXA Önkéntes Egészségpénztár, Patika Önkéntes Kölcsönös Egészségpénztár

    Bizonyos kezeléseket OTP-, MKB- és K&H SZÉP kártyáddal is fizetheted.

     

smileterminal elerhetoseg